poniedziałek, 31 grudnia 2012

Czego Wam życzę? :)



Kolejny rok mija mi zaskakująco szybko. Nie wiem, kiedy to przeleciało? Tyle rzeczy się wydarzyło, ale podsumowywując to wszystko myślę, że wychodzę na plus. Mam nadzieję, że Wy też :)

Rok wzolotów i upadków, zarówno sportowych, jak i prywatnych. Ale tak chyba musi być. Dobrze czasami wypaść słąbiej, by potem dostać wiekszej motywacji!

W tym roku życzę Wam moi drodzy, żeby omijały Was wszelkie nieszczęścia. Jak najwięcej sukcesów! Zdrowia i szczęścia! Żeby Wasze marzenia się spełniały! Żebyście zdzierali gardła na meczach plusligowych, jak i reprezentacyjnych! Żebyście nazbierali dziesiątki autografów! Żebyście razem ze swoją ukochaną drużyną przeżywali same wygrane i jak najmniej przegranych. Żebyście nigdy nie zapomnieli, że bycie kibicem to niesamowita sprawa! Żeby ten Sylwester był udany i żebyście w ten 2013 rok wkroczyli z uśmiechem i pozytywnym nastawieniem!

Ostatni raz, w tym roku
Zellka!

A przy okazji: klikamy lubię to!

5 komentarzy:

  1. Ja Tobie również życzę dużo siatkarskich emocji i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia, radości, duuuużo siatkówki i spełnienia marzeń w tym nowym 2013r.! ;)
    Proszę o kliknięcie "lubię to" pod moją pracą, to dla mnie ważne, biorę udział w konkursie. Jeśli możesz udostępnił moją prośbę na facebooku lub na blogu, dziękuję ;)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=310460289064463&set=a.310360625741096.68038.213472775429882&type=1&ref=nf

    OdpowiedzUsuń
  3. Także życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku, aby był lepszy niż ten, który właśnie dobiega końca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten rok równie szybko przeleciał. Tobie życzę również wszystkiego NAJ w Nowym roku. Hehe a faktycznie, jedyną "chorobą" jakiej ci życzę to zdarte po meczu gardło ;p

    OdpowiedzUsuń